İçimden GelenYaşam

İnterrail rotamız

Reklamları es geçmeyelim

Merhaba Arkadaşlar çoook uzun zamandan beri yazı yazmıyordum. Malum işler güçler bu sebepten dolayı vakit bulamadım. Eşim ile beraber birkaç ay sonra İnterrai gezisi yapmayı planlıyoruz. Yolculuğumuzun başlangıç noktasını Almanya olarak belirledik. Almanya’ ya uçak ile gidip dönüşü tren ile yapmak istiyoruz. Bunun içinde bir interrail rotası edinmemiz gerekti.   https://www.birhayalinpesinde.com/en-iyi-interrail-rotalar-interrail-rehberi bu adreste bulunan rotanın Almanya kısmını ve sonrasını uygulamayı düşünüyoruz.

Sizlere durum hakkında bil gi vereceğim mutlaka.. Pasaport-Vize-İnterraile bileti-Uçak bileti gibi konulara adım attıkça buradan bilgilendireceğim…

İşte yapmak istedğimiz rota:

interrail_rota

Fransa-Belçika-Hollanda-Almanya-ÇekCumhuriyeti-Avusturya-Slovakya-Macaristan(20-22 Gün)

Almanya: Almanya’da önce Hamburg (1 gün) sonra Berlin (3 gün) rotasını izliyoruz. Ama istersen önce Köln-Dortmund ve Düsseldorf’a da uğrayabilirsin. Biz uğramadık. Yakın olduğunu bilesin diye sölüyorum. Biz direk Berlin’e gittik ve özellikle Berlin mutlaka görmen gereken bir yer. Ülkenin en önemli sanat-kültür-eğlence merkezi. Senin de seveceğine eminim.

Berlin-Almanya

Çek Cumhuriyeti: Berlin’den sonra Dresden üzerinden Çek Cumhuriyeti’ne geçiyoruz ve Prag gezi macaresi yaşayıp en az 2 gün kalıyoruz. Prag çok güzel bir şehir. Gotik mimari yapıları ile sokakları, köprüleri, dini yapıları ile büyüleyici bir şehir. Özellikle geceleri.

Avusturya: 2 gün Prag’da kaldıktan sonra, bir sonraki durak Avusturya oluyor. Avusturya’nın başkenti  Viyana’da 2 gün kalıp müzelere, sanat galerine ve medeniyete doyuyoruz.

Fırsatın olursa,  Salzburg (Salzburg gezi rehberi yazımıza bakabilirsiniz.) ve meşhur Hallstatt (Hallstatt Gezi Rehberi yazımıza bakabilirsiniz.) gölünün bulunduğu Hallstatt’a da gidebilirsin. Biz yönümüzü Slovakya’ya çeviriyoruz.

Viyana-Avusturya

Slovakya: Slovakya’nın en güzel şehri olarak kabul edilen Bratislava’da en az 2 gün kalıyoruz. Zaten küçük bir ülke olan Slovakya’da 2 gün yeterli olacaktır.

Macaristan: Son durağımız ise bu coğrafyanın en güzel şehirlerinden birisi olarak kabul görmüş olan, Tuna nehrinin Buda ve Peşte diye şehri 2’ye ayırdığı, gece hayatının, tarihin ve eğlencenin kalbi olan Budapeşte oluyor. Budapeşte’de de 2 gün kalıp, bu rotayı sonlandıryoruz.

One thought on “İnterrail rotamız

1. business perspective for twitter Reply

After looking over a number of the blog posts on your website, I really like your way of blogging. I saved it to my bookmark website list and will be checking back soon. Take a look at my web site as well and tell me your opinion.